Klachtenclausule

Verzekeringskantoor Devrieze BVBA

Klachtenclausule

Uw tussenpersoon is het eerste aanspreekpunt voor uw klachten. Als u niet tot overeenstemming komt, kunt u terecht bij KBC-Klachtenmanagement, Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven, klachten@kbc.be. Tel 0800 620 84 (gratis) of 078 15 20 45 (betalend) of via fax 016 86 30 38.

Komt u niet tot een passende oplossing, dan kunt u zich richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35, 1000 Brussel, info@ombudsman.as, die optreedt voor de hele sector. Of surf naar www.ombudsman.as.

U behoudt evenwel steeds het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden.

Nieuwsberichten
Onze openingsuren
Maandag
08u30 - 12u0013u00 - 18u00
Dinsdag
08u30 - 12u0013u00 - 18u00
Woensdag
08u30 - 12u0013u00 - 18u00
Donderdag
08u30 - 12u0013u00 - 18u00
Vrijdag
08u30 - 12u0013u00 - 18u00
Zaterdag
10u00 - 12u00Gesloten
Zondag
GeslotenGesloten
Bel ons Bel 057 42 14 15 24/24 bereikbaar