Bel ons Klik en bel ons 24/24

Klachtenclausule

Verzekeringskantoor Devrieze BVBA

Klachtenclausule

Je tussenpersoon, Verzekeringskantoor Devrieze, is het eerste aanspreekpunt voor je klachten. VInd je dat je met je klacht niet bij je agent terecht kan of ben je niet tevreden over de oplossing die men je voorstelde, dan kan je terecht bij KBC-Klachtenmanagement, Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven, klachten@kbc.be. Tel 0800 620 84 (gratis) of 078 15 20 45 (betalend) of via fax 016 86 30 38.

Wat als je niet tevreden bent met het antwoord van KBC-Klachtenmanagement? Richt je dan tot de ombudsman van de Verzekeringen, de Meeüsplantsoen 35, 1000 Brussel, info@ombudsman.as. Of surf naar www.ombudsman.as.

Je behoudt evenwel steeds het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden.

Onze openingsuren
Maandag
08u30 - 12u0013u00 - 17u00
Dinsdag
08u30 - 12u0013u00 - 17u00
Woensdag
08u30 - 12u0013u00 - 17u00
Donderdag
08u30 - 12u0013u00 - 17u00
Vrijdag
08u30 - 12u0013u00 - 17u00
Zaterdag
10u00 - 12u00Gesloten
Zondag
GeslotenGesloten
Bel ons Bel 057 42 14 15 24/24 bereikbaar
Schrijf u in op de nieuwsbrief van Verzekeringen Devrieze Bekijk onze nieuwsitems Verzekeringen Devrieze
Deze website gebruikt cookies om je surfervaring aangenamer te maken. Zo kunnen we ook beter inspelen op je behoeften en voorkeuren. Door verder te surfen ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Klik hier voor meer informatie.
Sluiten